Najnowsze Wpisy

Jaaaaaaki zryp był dzisiaj!!!! Komentarze (5)
24. października 2002 18:36:00
linkologia.pl spis.pl

Ja nie mogę!!! Wogóle jaki dzisiaj dzień zjechany byl!!! Wczoraj na koszu wcale śmiesznie nie bylo!!! Dopiero se przyszlam a tu!!! Styć w huj wogóle się nie wydzieral na Oskę!! Ja qrwa zawsze mam takiego farta, że  nie mogę trafić na najlepsze!!! Ja pierdasze! A tak wogóle to w szkole nic do mnie nie docieralo... Biedna Agacia się zbyt tym kanarem przejęla....:) Ale luzik... Wogóle tak tera to skanera akiegoś poszukuję bo zdjęcia musze zeskanować... A no bo foty już nowe wywoluję... Agatka za kratami wsuwająca grochówę.. Agatka na rękach.. Agatka i Pszczóka z potworami(!). No i wogóle!! Ale niektóre foty są nieźle wyfazowane! Na przyklad: Paulinka i Sylwcia w stroju kąpielowym... Tera to tylko Klimasowi stronkę podać.. a nie sora!!! Horbolowi:0 heh. Oki spadam stąd bo cuś za dużo napisalam:))))))))))))))))))

agatex : :

linkologia.pl spis.pl

Uwaga, Uwaga!!!

Właśnie wystartował mój blog!!!!! Będzie zastępował pamiętnik... Ja nie mogę! Za 20 min muszę lecieć na kosza...ehhh. Ale przynajmniej się trochę ze Stycia pobrechtam.Dzisiaj wszystkie dziewczyny z naszej klasy se zorganizowały grupowe wagary... ekhm... albo cuś w tym stylu...(heh). Jedziemy se tramwajem a tu kanar!!! heh to ja mu spokojnie pokazuję sieciówkę a tu- przy moim szczęściu okazało się, że jest nieważna!! No i właśnie moja starsza pojechała sprawę załatwić...;))) Acha.. Nie uważacie, że hamskie jest interesowne pomaganie komuś??? Bo mnie np. takie cuś krótko mówiąc: WQRWIAAA 

agatex : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

dodatki-na-bloga-instrukcje | bartuss | morlin | za-ycia | kira | Mailing