Archiwum - listopada 2002

QrWa Ja PiErDoLę!!!!! Komentarze (3)
21. listopada 2002 23:02:00
linkologia.pl spis.pl

Ja qrwa nie mogę!!!! Czemu qrwa nic mi nie wychodzi?!!!!! No czemu????? No właśnie. Qrwa chuj to wie. Ja nie mogę! Założyłam se konto w blog.pl i zabrakło mi serwera w republice i nie mogę go powiększyć!!! Jak ja qrwa ich zdaniem powrzucam wszystkie foty?!!!!! Musze założyc nowy serwer ale ja pierdolę! Tak sie qrwa uwzieli, że tera wszycho jezd płatne. I jeszcze w dodatku qrwa jutro mamy sprawdzian z polaka!!!! Acha..

            --------------------->OGŁOSZENIE DROBNE<--------------------------

  CZY KTOŚ QRWA JEGO PIERDOLONA MAĆ MA SKANER I MI ZESKANUJE ZDJECIA??????

                                                           DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ

 

Dopra, juz nie bluzgam.... Obiecałam mamie, że już nie bedę, (przynajmniej przy niej, heh). nie no spoko. Ja nie mogę z Goryla, SniXa i Robala. Zczajcie manych. W zeszłym tygodniu się tak najebali spirytem, że goryl dostał piątkę z odpowiedzi z Wosu. Qrwa nie mogę z nich. A zresztą to wszystko jest zajebiscie opisane na blogasie Matysa. Ja qrwa mać(ja pierdaszę!!!! Znowu bluzgam!) W chuj mi się nie chce o tym pisać. Tej a tak wogóle to mnie zastanawia skąd Ares masz moją stronkę.....! Ale sie domyslam, chyba;///// Qrwa! Święto! Jaca nie ma w chacie. Do Londynu wyjechał!!!! Mam kompa wolnego... tera se qrwa siedzę i muzę ściągam!!!!! Jaki git!!! Ej ja dzisiaj nie mogłam z Makowskiego i Kunika... Nie chce mi sie pisać o czym gadaliśmy, ale jedno jest qrwa pewne! Że faza zajebista odchodziła:DDDD Nom tak se gadaliśmy przez całą drogę do 20-stki....:D Ja a wspominałam juz, że se zajebiście zjebałam u sekretary w dwudziestce???? Se tam na dyżurze sportowej się darłyśmy, to manooofka zaczeła sie nieco ciskac... no to Agata<--- (czyli ja) wstała i tą odrazu zgasiło....(kompleks niższości). Ale qrwa wam powiem, że wożenie w chuj zajebiście mi wychodzi;DDD Ale nie chciałam miec najebanego u dyry to wylazłam... ale takiej zjebanej budy jak 20 to chyba nie ma..może nie buda jak gogowie.... A to porażka była... ale chuj. było minęło... acha chcę se kupic nowego koma. Osa mi załatwia(chyba...heh) I se qrwa taka kom zajebistą kupię ze wam wam wszystkim qrwa gały wylecą. Chcę wziać tą NOKIĘ co się nią foty przesyła! Zajebista rzecz. Zdjęcie Sylwci pod prysznicem na gorąco...! Acha jedno pytanie do wszystkich facetów! Czemu wy jezdeście tacy pojebani?!!! Zawsze kiedy was potrzeba to was w chuj nie ma, a jak np.sie zostaje feministką(heh) to jest was qrwa od zarąbania!!!!!? Acha i na koniec! Oska jaki cieeć. Na to gooowniane tatuuuuuuuu idzie. I qrwa to jeszcze chuj. Bo najwiekszy zonk w tym, że nie tylko ona. Ale przyznam sie, ze od niej sie zaczęło. Na początku chciałam też iść na fazę. Ale starsza mnie na bank nie puści od ostatniego powrotu do domu.......nie dziubdziubie???Oks spadam. porobię cus jeszcze przy nowym blogasie...

agatex : :

JaKi Ja QrWa ZjEb JeZzZzZzDeM!!!! Komentarze (13)
01. listopada 2002 19:37:00
linkologia.pl spis.pl

Ja nie mogę! Weźcie nawet nie wyobrażacie sobie co zrobilam!!! Ale nie powiem bo to może zagrozić mojemu życiu! Ej no dobra! Powiedzcie mi qrwa wszyscy... jak można lubić tego paskudnego goryla!? Ja nie mogę jak można byc kimś takim!? Qrwa śmierdzi, ma mordę jak niewypal a i tak mu pozwalają żyć!!!! Ja qrwa tego nie czaję. Weź ktoś inteligentny mi wytlumacz bo to qrwa jego poczochrana mać jest chyba dla mnie za trudne!!!JAAAAAA! Wczora haloween bylo! Ja pierdaszę! Qrwa mać jak się zlęklam przez moment. Bierze ktoś mi do drzwi dzwoni... No to jak każdy cywilizony czop biorę i otwieram... No i qrwa znufffff prawie zawalu dostalam... Jakieś trzy mordy ubabrane w blocie mi wyskakują: "cukierek albo żart!". Ja pierdolę. Zaczęlam biegać po chacie-"qrwa cukierek...cukierek... qrwa cukierka przecież im nie dam... " No to zfrustrowana podchodzę i mówię"echhh no to ja żart poprszę..." A te qrwaaaa zgasilo. Ja pierdolę. Zczajcie jaki żart wymyślily qrwa: POSZLY SE! Ale wyobraźcie sobie jak żalośnie wyglądają trzy obświnione mordy spuszczone w dól.... aż się nad nimi zlitowalam...("przecież równie dopsze to ja moglam być..."..se myślę)...no i qrwa je wolam. Dalam im cukierka...(no bo co qrwa..? Gdyby powiedzialy:"Cukierki abo żart" to bym się zastanowila czy by tu trzech im nie rzucić...no ale one:"cukierek..." no to chuj.. cukierek dostaly..) Oks... tera to chyba zmienię temat... Ale czekajcie... Trzeba to zrobić uroczyście... A więc:(ekhm...ekhm)

Uroczyście oglaszam(tu chórek-->Wszeeeeem i wobbeeec), iż mam zaszczyt oglosić(wszeeeeem i wobeeec), iż teraz nastąpi(NAAAASTĄPI x2) ZmIaNa TeMaTu:))))Oks qrwa chyba wystarczy:))

No więc sluchajcie moi mili(...żartowalam... blachachachachacha).Wczoraj Styć do mnie dzwonil. Heh. Już nie moowię o czym z nim gadalam bo to już się nudne robi. Ale sluchajcie<-----Tu znowu zmiana tematu(tylko nie "qrwa!" nie moja wina, że tak mnie myśli przez leb przelatują!!) Dzisiaj u Oski bylam! Ja pierdolę! Ja nie mogę do niej chodzić, bo później brzuch mnie od brechtów boli) Qrwa sluchajcie tego! Tera wszystkie glowy patrzą w ekran...ehhh... nie no Sylwiu... twoja mama nie musi patrzeć...heh....ups...Dzieńodobry:D (nie oska...dzieńodobry...heh). No więc na czym to skończylam... Acha! Nagrywamy pytę! Qrwa jaka faza będzie. Ściągnęlyśmy se jakieś wieśniarskie Disco polo...! I qrwa se to pomiksujemy i podlożymy nasz glos i będzie jak cacy do pingponga na obozie:))) Heh. Qrwa ludzie już chodźcie i trenujcie zbieranie autografów! Ja pierdolę! My qrwa dzieci przyszlości jezzzdeśmy! Acha i qrwa komunikat!!! Juz w czwartek będą foty!!!! Slyszycie!? Już w czwartek na necie!(jeśli oczywiście przeeeeee..cudowny brat marty je zeskanuje... bo tak to qrwa dolek!). Heh. Ano jeszcze mój bro musi mnie na kompa wpuścić, bo tu commandera ni ma;(((( Ja takie zdjęcia że aż boli! Ja nie mogę! Sylwia w bieliźnie.... Marlena ze staniczem na wierzchu.... osa i ja z potworami.... Dziubdziubek w stroju kompielowym... wogóle.. nomalnie pornosy tu się robią!!!! Ja nie mogę! Oki spadam już bo się zdeka wzięlam rozpisalam:)))))))

agatex : :

Strona główna


Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301

sk8girl | moto | ariadna89 | kamier5 | howtolearn | Mailing